برگزاری کارگاه آموزش شیرینی‌پزی در برین

کلاس آموزشی شیرینی‌پزی در خیریه برین

اگر از دنبال کنندگان فعالیت‌های خیریه برین باشید می‌دانید که این نهاد خیریه تنها به مدرسه سازی بسنده نکرده و در برنامه‌های گوناگونی در جهت تحقق اهداف خود که مبارزه با فقر فرهنگی و جایگزینی فرهنگ عزت محوری بر ترحم محوری است، فعالیت دارد. یکی از فعالیت‌های اخیر بنیاد خیریه برین که در ساختمان این بنیاد انجام گرفته، برگزاری کارگاه آموزش شیرینی‌پزی است.

از ساخت مدرسه با کمک خیرین مدرسه ساز گرفته تا برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی، روانشناسی، کارگاه فرزند پروری و غیره همگی برای ساختن جامعه‌ای بهتر است که به واقع کمتر نهاد خیریه‌ای در جامعه ایران وجود دارد که این چنین سبب رشد افراد شود. تمامی این فعالیت‌ها برای ارتقا عزت نفس انسانی است تا افرادی با توان اندک مالی نیز بتوانند با تکیه بر مهارت‌ها و دانش خود زندگی بهتری داشته و در اجتماع رشد کنند.

کلاس شیرینی‌پزی و آموزش کوکی

دنیای شیرینی‌ها و کوکی‌ها بی‌شک یکی از شیرین‌ترین دنیاهاست. این فضای رنگارنگ و شیرین افراد بسیاری را به خود جذب خواهد کرد. فراگیری مهارتی چون پخت شیرینی‌های متنوع ضمن آن که هنری ارزشمند خواهد بود، می‌تواند بابی برای درآمدزایی برای ما باشد.

مراسم شادی نیست که بدون صرف شیرینی برگزار شود و این روزها هنر شیرینی‌پزی بسیار بیشتر از گذشته ارتقا یافته و رنگی‌تر از پیش شده است.

از آنجایی که برین همیشه برای آموزش به افراد پیش قدم است کارگاهی را به منظور آموزش شیرینی‌پزی و کوکی در مرکز خود برگزار نموده است.

کارگاه شیرینی پزی
کارگاه شیرینی‌پزی در برین

این کارگاه آموزشی شیرینی‌پزی در دو گروه ۱۰ و ۱۱ نفره برای مادران سرپرست خانوار که تحت پوشش بنیاد برین هستند برگزار شد. مربی شیرینی‌پزی طی یک جلسه نحوه کار با خمیر کوکی، تزئین و تهیه کوکی‌های مختلفی را با ابزارهای متنوع به بانوان عزیز آموزش دادند و طی این جلسه هنرجویان توانستند کوکی‌هایی با سلیقه خود را تزئین نمایند.

هدف از برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی در بنیاد برین، اشتغال‌زایی و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار است. آموزش هنر ارزنده‌ای مانند شیرینی‌پزی، می‌تواند برای بانوانی که در گذران زندگی تنها هستند مفید واقع شود و امکان کسب درآمد را برای آنها فراهم آورد.

تنها راه کسب درآمد و مفید بودن برای جامعه کسب مهارت و آموزش است که خوشبختانه بنیاد برین در این راه توانسته است قدم بزرگی برای افراد تحت پوشش خود بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *