کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا

کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا

متاسفانه ماه‌هاست که دنیا با ویروسی که سر منشاء آن ووهان چین بود درگیر است و در اثر شیوع سریع آن افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند و قربانی شدند. پس از قرنطینه شدن مطلق برخی از کشورها هم اکنون روند سعودی شیوع این ویروس در این کشورها متوقف شده و دولت‌ها با مشاهده وضعیت مساعد، به قرنطینه خود پایان داده‌اند و مردم به زندگی عادی خود بازگشته‌اند.

اما وضعیت کرونا در کشور ما کمی متفاوت است.

کشور ما از اوایل بهمن ماه درگیر این ویروس چینی شد و پس از همه‌گیری آن در چندین شهر و اوضاع اسف بار پیش آمده بسیاری از کسب و کارها رو به تعطیلی رفتند. بسیاری درآمدشان کم شد و عده زیادی نیز از کار بیکار شدند. مسلما در این وضعیت دشوار، زندگی بر آن خانواده‌هایی که تمکن مالی نداشتند بیش از گذشته سخت گذشت و همچنان نیز سخت می‌گذرد.

هم اکنون نیز با گذشت ۵ ماه، سایه این ویروس همچنان بر کشور ماست و با پایان یافتن تعطیلی‌های کرونایی و بازگشایی کسب و کارها متاسفانه خبر اوج گرفتن مجدد این ویروس را می‌شنویم.

اما زندگی ادامه دارد و نبایست در اوضاع دشوار پیش آمده همنوعان و هم وطنانی که در این شرایط به سختی از پس اداره کردن زندگی برمی‌آیند رافراموش کنیم.

بنیاد خیریه برین به سبب ارتباط با خانواده‌های کم توان زیادی که تحت پوشش این نهاد خیریه هستند به خوبی از شرایط مالی و زندگی این روزهای آنها آگاهی داشته و مثل همیشه در کنارشان خواهد بود.

در این راستا با کمک خیری بزرگوار بر آن شدیم تا بسته‌های مواد غذایی را آماده و به دست این خانواده‌های عزیز برسانیم.
در این راه تنها نبوده‌ایم، به یاری فروشگاه اتکا توانستیم ۱۰۰۰ بسته خوار و بار را تهیه و به دست خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا برسانیم.

بسته‌های خوار و بار تهیه شده حاوی روغن، حبوبات، ماکارانی، قند سویا، برنج و… بود که به کمک سایر دوستان به این عزیزان اهدا شد. امید است این بسته‌های کمکی هر چند اندک، از سختی این روزهای آنان بکاهد.

از همکاری همدلانه خیر سخاوتمند و بزرگوار، سازمان اتکا و سایر دوستانی که در این راه یاری رساندند سپاسگزاریم.

به امید روزهایی بهتر همراه با سلامتی برای مردمان صبور کشورعزیزمان ایران….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *