کمک مالی خیریه برین به بیمارستان رازی چالوس

کمک مالی برین به بیمارستان رازی

این روزها به سبب درگیری دنیا با ویروس چینی کوید 19، به سختی و در شرایط بحرانی می‌گذرد. همانند بسیاری از کشورها، کشور ما نیز در شرایط اضطراری قرار داشته و کادر درمانی روز و شب در تلاشند تا به بیماران درگیر این ویروس یاری رسانند.

اما با توجه به کمبود تجهیزات درمانی در بسیاری از شهرها، رسیدگی به بیماران در شرایط ناگوار انجام می‌شود. همانطور که در خبرها نیز شنیده‌اید شیوع این بیماری در شهرهای شمالی کشور گسترش بیشتری داشته تا آنجایی که واحدهای درمانی با کمبود شدید تجهیزات رو به رو شده‌اند.

با در نظر داشتن شرایط پیش رو و نیاز مبرم تجهیزات پزشکی در شهرهای شمالی، خیریه برین تصمیم به ارسال کمک مالی برای تهیه لوازم و تجهیزات ضروری بیمارستان رازی چالوس را در دستور کار خود قرار داد.

به همین منظور طی هماهنگی‌های بنیاد برین با ریاست محترم بیمارستان رازی چالوس، نیاز به دستگاه اکسیژن‌ساز شناسایی گردید.

هزینه کلی خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز 200 لیتری، مبلغ 800.000.000 تومان بوده که بنیاد خیریه برین مبلغ 450.000.000 تومان از آن را برای خرید این دستگاه اهدا نموده است. مبلغ مذکور به حساب شرکت مهندسی فرسار تجارت واریز گردید.

با رعایت نکات بهداشتی و حتی‌المقدور با ماندن در خانه، زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرده و به این ترتیب زحمات سخت‌کوشانه کادر درمانی کشور را پاسخگو باشیم. امید است همه مبتلایان به کوید 19 هر چه سریع‌تر بهبود یافته و همه مردمان سراسر دنیا به زندگی عادی توام با سلامتی خود باز گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *